SP fractie Veendam geinstalleerd

29 maart 2018

SP fractie Veendam geinstalleerd

Foto: SP / SP

Vanavond werden de 21 raadsleden van de Veendammer gemeenteraad geinstalleerd. Namens de SP mogen Harry Schoonewille ( fractievoorzitter ), Lian Veenstra en Angelique Schoonewille de Veendammer SP stemmers vertegenwoordigen. De nieuwe fractie: " We zijn trots en dankbaar voor het gestelde vertrouwen. De derde fractie qua groote van Veendam zijn is een verantwoordelijke taak. De vorige fractie ( Harry Schoonewille, Angelique Schoonewille, Han Landsbergen en Alexander Beijne ) hebben voor ons een stevige fundering gelegd waar we verder op kunnen bouwen. Met de aanvang van onze campagne wisten we dat we rekening moesten houden met een oppositie-positie. We hebben vanavond geluisterd naar de woorden van de burgemeester en houden er rekening mee dat ergens volgende week een bericht zal komen met de mededeling dat er een coalitie is gesmeed. We gaan het zien, we zijn met z'n drieen, kennen elkaar goed en vullen elkaar aan met onze eigen kwaliteiten en expertises. Luizen in de pels zullen we zijn. Maar altijd met onze partij idealen voorop."