SP Veendam op eerste en tweede Vakantiemarkt Veendam goed van start.

31 juli 2012

SP Veendam op eerste en tweede Vakantiemarkt Veendam goed van start.

Maandag 30 juli was de 1e Vakantie markt in Veendam, samen met 2e Kamerlid Manja Smits SP Veendam en vele SP-ers uit de Regio in Veendam.

Aan de bezoekers van de markt is gevraagd of ze mee wilden werken aan een kleine enquête.
Deze enquête was gebaseerd op bepaalde ontwikkeling in Veendam eo.
Maar liefst 150 enquête formulieren zijn ingevuld, deze worden uitgewerkt en na de derde Zomermarkt gepubliceerd op de website van de SP Veendam.
Volgende week maandag zijn we weer te vinden in/op de Zomermarkt in Veendam heeft u een vraag/vragen kom gerust langs we staan u te woord.

De tweede Vakantiemarkt afgelopen maandag 6 augustus was minder druk maar even gezellig als de eerste ook deze dag waren er SP-ers uit de regio die de bezoekers van de markt aan spraken en de kranten folders ed namen gretig aftrek.
Er kwamen vele signalen binnen van mensen die twijfelen of ze de 12e september wel of niet naar de stembus moeten gaan, en juist deze mensen hebben we overtuigd dat als je het er niet mee eens bent wat er nu allemaal gebeurt in Nederland je juist je stem moet laten horen om Nederland weer een Sociaal Nederland te laten worden.
We hebben nog een Vakantiemarkt te gaan as maandag 13 augustus de SP is er U komt toch ook?