Laatste dag vakantiemarkt en weer de verwachtingen overtroffen!

16 augustus 2011

Laatste dag vakantiemarkt en weer de verwachtingen overtroffen!

Maandag 15 augustus was de laatste van de drie Veendammer vakantiemarkten. Wederom kwam er hulp uit allerlei omliggende afdelingen: Haren, Menterwolde, Appingedam en Pekela. Geweldig om mee te maken dat de verschillende afdelingen elkaar zo ondersteunen, gemeentelijke grenzen laten verdwijnen en daarmee het regionale karakter van de SP versterkt.
De derde vakantiemarkt overtrof wederom alle verwachtingen. Meer mensen bleven staan voor een praatje, meer mensen hebben zich solidair verklaard door een handtekening op de werkhandschoen te zetten. In de afgelopen drie weken zijn er maar liefst……
1481 handtekeningen verzameld!

Wij hebben een paar honderd handschoenen uitgezet in het bedrijfsleven, dus het uiteindelijke aantal zal zeker de 2000 gaan passeren. De actie “Ketting van solidariteit” gaat nog een paar maanden door. Instellingen en/of bedrijven die mee willen doen aan deze actie kunnen contact opnemen met de voorzitter van de afdeling Veendam.
Naast deze actie zal de Veendammer SP zich de komende maanden ook gaan inzetten in de diverse wijken/ buurten. Wij willen o.a. weten hoe het gesteld is met de leefbaarheid in de gemeente Veendam. Houdt vooral onze website in de gaten om onze activiteiten te volgen.
De SP bedankt iedereen die zich de afgelopen weken solidair heeft verklaard met een ieder die de dupe is of wordt van de bezuinigingen van dit kabinet! (NA)