Drukte bij de SP-hulpdienst

12 maart 2011

Drukte bij de SP-hulpdienst

Altijd bemeurens in de maand maart met de belasting-aangiftes. Nu extra druk omdat de belastingdienst de regeltjes weer heeft aangescherpt. In Oost-Groningen gaan we bij de mensen langs om aan de keukentafel met alle papieren erbij de aangifte in te voeren. Als er een DigiD- of machtigingscode is kan hij ter plekke worden ingediend. Voor mensen die wel eens in Stad komen, is er de mogelijkheid om daar naar het spreekuur te gaan. De SP-hulpdienst Groningen heeft een heel (geschoold) team klaar staan om de mensen met hun aangifte te helpen zie https://groningen.sp.nl/spreekuur , telefoon nr. 050-3119051. Voor Veendam kun je bellen met (0598) 634048 of een e-mail naar veendam@sp.nl . Wees er tijdig bij want tijd en menskracht zijn beperkt (wordt aan gewerkt). We krijgen aanvragen van andere afdelingen, maatschappelijk werk in de Pekela's en hebben onze vaste klanten. Je hoeft geen lid te zijn van de SP om hulp te krijgen, en het is nog gratis ook.belastingdruk