SP werkgroep Veendam viert feest!

23 november 2006

SP werkgroep Veendam viert feest!

Na alle positieve verhalen op straat tijdens de campagne en de torenhoge peilingen kon het niet anders dan op een winst uitkomen voor de SP. Maar dat het zo’n MEGA-uitslag zou worden, had niemand verwacht. We staan altijd hoog in de peilingen maar als puntje bij paaltje komt stemmen de mensen vaak toch strategisch. En dat is ditmaal ook gebeurd, maar dan de strategische stem op de SP. Een sterke SP in de 2eKamer betekent een krachtig links geluid in Nederland. Onze grote PvdA vrienden krabben zich nu nog wel een keer achter de oren, dit is het signaal van ‘niet alleen maar willen besturen, maar er ook echt zijn voor de mensen’.

SP werkgroep Veendam verkiezings feest.

De SP werkgroep had voor haar leden een verkiezingsavond georganiseerd, in het Startblok. Ze konden de NOS prognose zich eerst niet voorstellen, maar toen bleek dat we op RTL op nog hoger zetel tal kwamen, wist de werkgroep dat we boven verwachting uit zouden komen. Dus ging de wereldwinkel vonkelwijn (champagne) open en hebben ze er een gezellige overwinningsavond van gemaakt. We zijn uiteindelijk op maar liefst 25 2eKamer zetels gekomen!!!

Veendam stemt massaal SP!!!

Maarliefst 21,2% van alle stemmen in Veendam is naar de SP gegaan, daaruit blijkt dat ook in Veendam en sterk sociaal en menselijk beleid gewenst is. Daarom ziet de SP werkgroep Veendam de toekomst dan ook zeer positief te gemoed. Het is nu de tijd om ons land en onze mooie gemeente socialer en menselijker te maken.