Laaste campagne zaterdag groot succes!!!

18 november 2006

Laaste campagne zaterdag groot succes!!!

De SP werkgroep Veendam was deze zaterdag ook weer te vinden in het centrum van Veendam, Dit maal groots uitgepakt met standje en soep en is wederom veruit de meest actieve partij.

Net als vele andere landelijke politieke partijen was de SP ook te vinden in het centrum van Veendam. Er hing wederom een gemoedelijke sfeer onder de partijen, iedereen ging even wat buurten en kennis met elkaar maken. En natuurlijk veel belangrijker het contact met het winkelend publiek opzoeken. Uit de stemmen op straat blijkt dat net als in de peilingen de SP zeer populair is, veel mensen twijfelen nog wel maar zien ook dat strategisch PvdA stemmen ditmaal niet een verstandige keuze is, en het misschien toch beter is om hun politieke hart te volgen.

de VVD lijdt honger?

De tomaten soep was zeer in trek bij het publiek, zo ook onder de VVD campagne voerders. Dat de soep in trek was kon ook niet anders, omdat deze gemaakt is door onze enige echte veendammer SP kok Erik Kalk. Die een lekker gevulde vegetarische boerentomatensoep had gemaakt.

De PvdA reed door het centrum met een geluidswagen deze actie werd niet altijd door het publiek gewaardeerd, omdat als je een kopje SP soep staat te eten, je nogal schrikt als er ineens een geluidswagen achter je staat te tetteren. Groenlinks had ook wat minder succes met de fluitjes die ze uitdeelde aan de kinderen, het is namelijk vrij irritant als je lekker aan het winkelen bent met de kinderen en deze steeds op een schel fluitje blazen.

Dus conclusie De SP is de enige linkse partij die doordacht te werk gaat.